Onsdag

Då var första dagen på sommarlovet slut och jag har gjort ganska mycket idag, jag möte upp Erika vid Gullmars plan kl 13 och då gick vi och tittade lite i olika affärer och Erika prövade en bikini på HM. Vi åkte till Hötorget och köpte bio biljetter till "Brudens bäste man" (Made of honor) Filmen var bra och jätte gullig, värkligen en tjejfilm men brevis mig satt ett killgäng. Okej? jag och Erika tyckte det var väldigt konstigt.
   
När filmen var slut var det att skynda hem, jag kom hem kl 18 och min träning började kl 18.30, så jag slängde i mig lite mat och byte om innan jag hoppade på cyckeln kl 18.20 men jag hann, för vi bor inte så långt i från. På träningen sprang vi 3x800 meter och jag sprang alla tre runder under 4 min så jag är nöjd, sen passade vi lite och spelade lite mot 95 killarna, vi förlorade men jag stod i mål och jag kännde mig riktigt bra. Sen åkte jag hem och nu är det bara mamma och jag hemma, Åsa är ju i Italien , pappa åkte till Oslo i morse och Stina är hos en kompis tror jag.
Jag måste snart gå och lägga mig för jag och Erika ska ju till Grönan imorgon, vi ska träffas kl 11 vid Gullmarsplan. Hoppas ni har haft en bra onsdag.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu