Torsdag

Hej! Gud vad roligt jag har haft det idag, vi började som sagt kl 9 och slutade kl 11. Då begav sig jag, Åsa, Nelly, Helana och Antonia till äventyrsminigolfen. Det gick sådär för mig, fick två hole in one på slutet men jag slutade näst sist och Antonia vann. Efter det tog Nelly, Helena och Antonia bussen och jag och Åsa cyklade hem till Nelly där vi hade jätte roligt. Vi lekte lekar, gjorde och åt pizza och gick ner och badade, när vi kom upp åt vi efterrätt och sen var Antonia tvungen att åka hem. Jag , Åsa, Nelly och Helena satte på "Skönheten och odjuret" och tittade på den med te, chips och godis. Men sen var vi tvungna att åka hem när den var slut, men jag kommer värkligen minnas den här dagen/kvällen för vi har haft så kul. Hoppas ni har haft en bra Torsdag.
// Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu