Varför får man inte sova i fred?

God morgon.
Ligger här i sängen, har typ varit vaken en stund för Ida kom och sa hejdå och sedan ringde hon. Jag har ett problem, när jag verkligen är vaken så kan jag inte somna om. Typiskt mig!! Hur som helst så ser dagens schema ut så här:
* Gå upp.
* Ät frukost.
* Ducha.
* Packa.
* Åka hem till kusinen.
* Vi åker och hämtar Ida i Solna och åker till Stugan i Hälsingland.
Och där ska vi vara under midsommar. Precis som Ida sa så skriver vi på lördag när vi kommer hem.

Ha det bäst | Åsa

Postat av: Nathalie

Ja,den var jätte god men dem hade inte så stort urval...

2008-06-19 @ 14:00:43
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu