1 Mars!

hej!
kom hem för en stund sen och ska snart äta.
vi spelade första matchen i Annas Cup och det gick sådär, vi möte Hammarby och det blev 9-9. jag spelade inte för vi är tre målvakter och man får bara ha två stycken per match så jag fick så över. vi spelade jätte bra vissa stunder. för vi ledde ett par gånger med två bollar men sen så tappar vi och det blir lika.
men som sagt så spelade vi en match för inte så länge sen, vi kom ju hem nyss, och den slutade 11-11. lika igen. matchen var mot Önered, som kommer från Götet, och det som var aldra pinsamast var att de är 94:or. men vi började match jätte bra men det blev en repris på matchen mot HIF. vi leder med två bollar, missar anfallet och de gör två mål. jag var reserv till Jenny som stod den här matchen men jhon ville inte byta nått. men nu är det min tur att stå och det käns skönt. vi kommer möta Gustavsberg som vi har möt typ hundra gånger men nu är det deras 94:a lag och jag vill verkligen vinna.
innan vi åkte hem titade vi lite på matchen mellan HIF och Gustavsberg så jag vet lite hur de spelar.
men nu måste jag gå och äta
önska oss lycka till /I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu