21:a Långfredag!

är det någon mera som är så trött på detta j ` vla skit snöväder, man vill ju liksom ha sommar och varmt.
vi hade iaf konfermation idag med och vi började som sagt kl 12 med att vi fick korv m. bröd. ganska onödigt tycker jag för man kom ju från frukosten typ. sen gav sig min grupp ut för att gå en vandring runt slåttet och kyrkan och vi fick se olika draman som handlade om att förlåta o.sv när vi kom in igen började vi med ett papper som vi hade fått där man skulle lösa hundra uppgifter och man fick olika poäng för varje uppgift, för oss gick det sådär jag vet inte vilken plats vi kom på. sen blev det en film att titta på och den handlade om när Jesus blir korsfäst o.sv vi slutade ca 16.15
när vi kom hem fick jag gå ut med vovven och när jag kom in hade Nordarna kommit så jag sprang upp och byte tröja och gick ner. och då var maten klar. vi åt en tre rätters middag som var jätte god. sen ikväll har vi tittat på Let`s Dance och ätit godis, vi har oxå suttit lite vid datorn och kolla på lite kläder för att få insperation till våra musikalkläder. vi är ju indelade i olika "gäng" och det gänget som Åsa och Jag är med i heter "The A-gaug" inte så jätte fint precis. men varje gäng har sin färg och våran färg är grönt och våran stil är liksom överklass,"röda mattan", lyx och glamour. varje person har fått en bit av sitt gängs färg och så ska man göra nått av det men alla ska ha en svart bakrund. men jag har iaf kollat in svarta kläningar, Åsa och jag ska typ spela dumma blondiner :D och vi ska ha typ samma kläder.
jag har funderat på den här kläningen:
image43
och så har man det gröna tyget som ett litet skärp i midjan
det är nu 10 dagar kvar tills vi fyller år.
kramar Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu