En liten trip till Åbo hinner man alltid med!!

God kväll!!
nu har vi kommit hem för inte så länge sedan. vart vi skulle var en kryssning med Silja line till Åbo fram och tillbaka. jag hade ingen anning om att vi skulle göra det men det va ju en väldigt glad överasskning. när vi kom på båten så bytte vi om och gick och åt en god middag. sedan gick vi runt och tittade på båten, tax free och barerna. vi stannade vid dancing palace där vi drack alkoholfria drinkar. sedan gick vi till hytten för ida och jag va ju ganska trötta sedan natten. vi vaknade vid 8 så jag fick ialla fall 8 timmars sömn. vi gick och åt frukost buffé och vid ett bord brevid oss satt en familj och dom hade två enäggstvilling söner som va fett snygg, det va som att vi förföljde varanndra resten av dagen. dom va typ 16-17. efter frukosten så gick vi och badade och bastade och då va tvilling familjen där igen, killarna va fett tränade och hade magrutor, vilken tur man hade igentiligen. sedan så tittade vi på lite show som fartyget hade, och kl 13 så gick vi och åt lunchbuffé. den va jätte god. och då kom dom där killarna igen. efter maten så gick vi runt lite: shoppade på tax free, kollade på lite shower. sedan kom vi till sthm och klev av( vi kom till Åbo mitt i natten). 
GUD vad det har snöat. typ 2 dm.
när vi kommer hem så säger S: gå upp och kolla i era rum. och där har vi varsin ny dator. ida fick en ny stationer och jag en liten bärbar. vi kunnde inte fatta det. liksom vi fyller inte år föräns om en vecka. men jag är väldigt glad. liksom att dom kunnd vara tysta, jag tycker så himla mycker om min familj. dom ställer ALLTID upp. 

kram/ Å  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu