Fransk onsdag!

God eftermiddag!
Det har varit ett tag sedan jag skrev, jag har viljat skriva om Annas cup men Ida har alltid hunnit före. Men nu ska jag skriva i alla fall. Imorse så va jag fett lack på min lugg, den vägrade verkligen att ligga stilla, men efter lite fix så låg den platt. Hade en skön lite sovmorgon till 9:10 då jag började med SO. Vi håller på med en massa kungar och hur sverige var förr i tiden, vi ska har prov på det nästa vecka.

Ikväll så är det träning som vanligt. Jag har fortfarande lite ont i kroppen efter helgen, men det går väll över snart. Men jag har nog mera ont för att på idrotten igår så tvingade våra lärare oss att göra styrka och springa. Vi brukar springa innan träningen oxå och jag hoppas att vi slipper. hoppas, hoppas,hoppas.
Jag funderar på att starta en mat blogg. Jag kommer ju skriva vad som händer på den här bloggen och så men jag vill ha en blogg där jag lägger in recept och skriver om mat. Jag undrar bara vad ida ska tycka.
nu måste jag gå ner och skala morrötter till middagen. FAST jag borde skriva varför det va så franskt, inte för att det va det för jag hade inte ens någon franska men jag har gjort läxan ialla fall.

Ciao/Å



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu