Onsdag

Go kväll!
jag är lite deprimerad på vädret men det är bättre med vinter än med vår tycker jag, även om jag fyller år på våren. Idag så hade vi en föreläsning på morgonen som hette "Rör inte min kompis". den va rätt bra. sen så hade vi rep inför musikcafeet, vi ska spela Beutiful som Christina Aguilera. den kommer att bli jätte bra. Efter det hade vi lunch och sedan hade vi en till föreläsning, den handlar om våldets konsikvenser. det va en del äckliga bilder så jag kollade mest ner i golvet. Men det är ju viktigt att veta om det, att det liksom inte är som på tv där dom reser sig efter 3 knytnävslag, men i verkligheten så klarar man knappt 1. Man kan liksom inte tro det riktigt.

ikväll är det träning, jag hoppas att vi inte springer men det är ju kallt så det har frysit och blivit halt så jag tror inte vi gör det. det är föräldra mötte oxå så mamsen och papsen ska oxå till hallen.
det är bara 12 dagar tills vi fyller 15.
jag vet inte riktigt vad jag önskar mig, det är inte så viktigt.

kram/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu