Så länge sedan!

nu är det typ hundra år sedan jag skrev. man kan ju ha trott att jag varit upptagen med den anra bloggen men där har jag inte heller skrivet. det kanske är lite sent att skriva nå. så jag ska verkligen försöka skriva imorgon. va med kompisarna idag, vi hade ingen svenska så vi fick sluta tidigare. så vi gick hem till oss. vi åt mellis och hade roligt men N va tvungen att gå så då va vi bara fyra men vi hade skoj endå.
vi filmade med idas kamera och sedan när man lägger in det på datorn och spolar framåt så får man sån här pipig röst och det låter ASKUL. H åt här innan ida följde med henne hem och jag stannade inne för att baka till mentorstiden imorgon. jag skulle göra marängsnöbollar men det va för svårt så det blev en kardemumma kaka.

nattis/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu