Sanna som var såå nära!

alla vet väll nu att Charlotte Perelli vann, lite dåligt tycker jag för jag ville att Sanna skulle vinna. jag får liksom gåshud av hennes låt ;),hon fick ju folkets 133 poäng hur kunde hon inte vinna? hoppas det bara inte blir ett lika dant fiasko för Charlotte som för The Ark.
image36  image37
the winner!!                                             Sanna som var så nära ;(

det blev en ganska tidig uppstigning för mig idag, mamma väckte mig 07:13. men det var bara att palla sig upp. vi åt frukost och sen bar det av till sjöstadshallen för match mot Årsta, vi spelade bra för att ha en avbytare och om vi hade satt alla stolp-och ribb skott hade vi vunnit. men vi förlorade med 19-11. jag tyckte jag gjorde en dåliga match men alla sa bara "bra Ida, vad duktig du var" jaha sa jag tillbaka.
sen när vi kom hem kom N och H hit som planerat och vi hade jätte kul som vanligt, sen blev det middag och cykling till Nyboda hallen där vi mötte Haninge(Åsa skrev lite fel i förra inläget, vi mötter Tyresö 5/4 så det är en bit kvar) men vi hade inte så mycket folk idag så jag eller M fick spela ute och det blev M, matchen gick jätte bra. jag tog några bollar och släppte in ett par riktigt onödiga. men vi vann matchen med 14-12 och det kändes jätte skönt, för vi mötte haninge i Annas och förlorade. det var också i den matchen som vi åkte ut ur cuppen så det kändes extra skönt.
ska verkligen sova länge imorgon för sen är det ju skola igen fast bara i 4dagar och vi har TEMA-vecka så vi får nog börja lite senare än vanligt.
kramar på er
/ Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu