T-shirt!!!

När jag tittar i min garderobe så saknar jag en del saker( det tycker man väll alltid) men jag vill ha mera t-shirts med tryck. så jag har varit inne på www.forever21.com och sökt lite och titta vad jag har hittat:
image53                          image54
lite mera rockigt tröja för bara ca 96 kr.   på den här gröna tröjan står det: This is my lucky shirt. det tyckte jag va så gulligt. kostar ca 90 kr.
image55                                                                              image56
jag är en ganska svart och grå tjej så jag vill ha lite mera färg        fin vit tröja med lite puffärm,  ca106 kr.
och den här tycker jag är väldigt snygg, ca 96 kr.

P.S kom ihåg att jag inte har räknat med frakten och att det är i dollar så det är inte exakta priser.
jag hittade oxå en lite copy cat.
image57                                                         
den här kjolen är från forever21.com och den tycker jag är jätte snygg. i jeans tyg. den kostar bara ca 120 kr.
image58
sedan har vi den här ifrån Lindex som jag inte tycker alls är lika snygg och den kostar 299kr.
vilken tycker ni är snyggast?

kram/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu