Torsdag!

hej! ska snart gå och äta middag, det är åsa som gör middag idag som det blir väll nått gått. är ganska hungrig nu så det är väll på tiden. jag känner värkligen att det är vår nu asså. det är så himla varmt på eftermiddagen när vi gick hem från skolan ville jag bara ta av mig jackan. det är svårt vad man ska sätta på sig för jacka på morgonen för då är det typ mellan -3 till +5 och om det är minus så sätter man på sig en tjock vinter jacka och så svttas man ijäl på eftermidagen. fast jag ska nog gå upp med min vinter jacka nu och bara använda min skin jacka.
det blev tubklänning, svarta strumbyxor och svart kofta idag och jag har tänkt att ha klänning imorgon också tror jag. men det är en sak som jag vill ha. ett bar snygga pumps. Åsa och jag är 184cm och 182cm så vi vill inte ha så hög klack men ett par pumps fungerar hur bra somhelst. aja ska gå och äta nu.
xo xo Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu