Tröttis

Idag så är jag fett trött och jag har ont i kroppen efetr matchen, sorry att jag skrev fel. jag gjorde ialla fall ett mål, 13-12 målet. det känndes väldigt skönt. på matchen så kände jag ingenting i ljmsken(där jag har strekt mig) men det var nog tack vare att jag hade på tigerbalsam och värmde muskeln innan.
det va synd att Sanna Nilsen inte vann, hon fick ju folkets röst. jag tyckte den var bäst. men Pirellis låt var inte så dum heller. idag så händer INGENTING, bara en ledig dag. fast jag har lite saker jag måste göra som skolarbete och så ska jag baka lite.

kram/ Å



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu