Åsa gose browni

Heej!!

nu har jag färgat mitt hår(igen) men nu är det brunt. jag passar bättre i mörka färger och jag hade en utväxt som inte va så snygg. jag är super nöjd med resultatet. jag använde, natural & easy från schwarzkopf, nyans 574.
min hårfärg

idag så fyller våran storasyster 18 år. jätte mycket grattis.

klicka för att läsa vad det står.
kväll så kommer kusinerna över och ska käka. jag har gjort en jätte fin hallon mousse tårta. föresten jag har varit väldigt aktiv med att baka i veckan. jag har gjort drömmar och två olika nötkakor + cupcakes.

kramar Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu