fredag

hej!
idag vaknade jag glad eftersom det var så fint väder + att jag visste att vi hade kort dag, men vi började i alla fall med idrott och vi körde fotboll nere på bollmoravallen. lite elakt tycker jag eftersom vi hade friidrotts dag igår och jag har jätte träningsverk i mina lår. sen gav vi oss tillbaka til skolan för att ha musik med 9:orna, sen blev det lunch, svenska/no och engelkska. vi slutade ca 13:15 och det var så skönt.
åsa och jag åkte hem tog rulle och gick till centrum för vi skulle handla lite. jag stannade utanför med rulle och åsa gick in men sen var hon tvungen att gå till ica istället för konsum för de hade inte det som vi skulle ha där. så jag gick hem.
sen gjorde åsa mat och resten av familjen kom hem, sen tänkte pappa åka till farsta för att köpa en kamera så åsa och jag hängde på för jag skulle byta storlek på en tröja som jag fått av kusinen i födelsedagspresent och åsa skulle hitta ett par solglasögon och vi hittade allt.
här i kväll har jag väll inte tänkt göra så mycket, ska nog se på kill bill vol2 såklart men annars vet jag inte. ska nog äta lite godis också som mamma köpte är hon var fram och tillbaka till åland.
hoppas ni har haft en bra fredag
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu