fredag

åhh, gud va skönt med helg fast jag har ju börjat tio varenda dag på min prao men nu är det över lite synd och jag kommer ju sakna alla hundar och så. kommer bli ovant att komma tillbaka till skolan för först var jag ju i italien och sen kom praon så det känns som jag inte varit i skolan på hur länge som helst.
men nu i helgen blir det ganska mycket att göra, imorgon fyller storasyrran 18 och då ska våra kusiner från vendelsö komma hit, sen på söndag blir det träning igen nere i alby och då ska vi springa 4km (igen) och sen måste jag plugga lite på vårat so arbete om bibeln, har typ 6 uppgifter som  ska göras och jag har börjat med två. så jag har tänkt göra klart de två ikväll och sen ska jag sätta mig framför teven och kolla på kill bill som går på svt1 kl 21:30.

ha en bra fredag kväll
Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu