lördag

gud! vilket fint väder det är ute. det är ju sommar för sjuton. och ändå sitter jag här, inomhus och vid datorn. helt otroligt Ida! men jag ska snart gå ut, åsa och jag har tänkt att gå till HM och jag hade tänkt handla upp mitt presentkort, har 300 kr så det gäller att passa på.sen tänkte jag titta in på guldfynd för jag har 100 kr där också.
men jag lovade ju bilder på mina nya kläder igår kväll, så:

image134             image135     
den här koftan köpte jag                           och den här koftan, samt det vita linnet

image136
det blev också denna blommiga topp som jag har tänkt att ha imorgon på konfermationen
alla kläderna är från märket "clara"
ha en trevlig lördag
Ida

Postat av: Åsa

det är faktist 400 kr.

2008-05-10 @ 12:39:04
Postat av: Anonym

clara brukar ju finnas på mq , jag provade typ den där klänningen förra sommaren eller nått..

2008-05-10 @ 13:18:38
Postat av: ida

men det spelar väll ingen roll vad man hittar kläningen

2008-05-10 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu