Sommrig fredag!

Hallå!!

Hur mår ni? Jag har inte bloggat på ett tag, satt kanppt vid datorn igår. Men nu gör jag det igen. Idag va vi i skolan. Eftersom jag gick hela copper testet när vi gjorde det i oktober så fick jag en riktig förbättring, min tid blev 16.01. Jag gick en liten bit innan upploppet och det va ju dumt för annars hade jag fått bättre tid. Vi slutade typ 13:45 så vi va hemma strax före 14. Eftersom det va så fint väder så satte Ida och jag på oss bikini och gick ut i solen och läste.

Nu ikväll så har Mormor och Morfar kommit och vi har ätit. Just nu så kollar jag på TV för det är OS-kvarl och Sverige mötter Polen. Det är lika just nu i halvlek. Imorgon ska jag kanske gå en sväng till centrum och sedan ska vi över till Nordharna. 
Dagens outfit:
 
Ha det bäst | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu