träning i regnet

eller inte direkt, vi slapp faktist regnet men vi var tvungna att springa runt 4 km. det var jobbigt men det känndes jätte bra när vi kom tillbaka. desutom kom jag först av oss fem som tränade, jag sprang på 24 min och 45 s. så jag är nöjd för jag har faktist inte tränat på nästan 3 veckor.
sen tog jag en lång duch och pilade mig så nu känner jag mig riktigt ren.först använde jag budy scrub och sen blev det body butter men det blev inte i samma serie från body shop.
        
scruben blev deras nyaste som heter moringa body butter och sen blev det passion fruit body butter, båda luktar jätte gott och om man inte har body butter hemma så rekomenderar jag dem starkt från body shop. jag har två body butter hemma just nu den ena är ju passion fruit och den andra är olive budy butter och det som är så konstigt är att jag inte gillar att äta oliver men den här är bara så bra, jag använder dem typ hela tiden
kram Ida

Postat av: sara

Nej rom skulle jag inte vilja åka till, mamma och pappa bestämmer jue också vart vi ska åka. Rom e som en gryta där det blir stekhett och så är det bara en massa turister, så nej!

:)

2008-05-15 @ 13:39:44
URL: http://minafinaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu