5 snabba

Ont i halsen eller Täpt i näsan
Madagascar
eller 10 orsaker att hata dig
Vara varm eller Vara kall
Film kväll hos Helena eller Vara hemma med mamma
Trött eller Pigg

Med dessa ord så beskriver jag kvällen. Hade onte i halsen i torsdas och fredags men den har släppt nu, men nu kommer näsan. Vi var ju hos Helena och hade filmkväll och det var jätte kul men jag hade inte så mycket lust egentiligen att åka iväg. Ville stanna hemma med mamma och baka nån kaka och bara chilla. Hos Helena så tittade vi på 10 orsaker att hata dig och madagascar, sedan blev det 3 Friends avsitt av första säsongen. Just nu är jag fett varm, vill helldre vara kall, nästan frysa för det är jobbigt om man går och lägger sig och så svättas man, usch. Jag ska snart gå och lägga mig. Jag kommer att få sova ut imorgon ialla fall. Vi har ingenting bestämt förutom att vi ska gyma med laget vid 13:30. Annars så ska jag sätta igång med SO och NO och så hoppas jag att jag kan bli färdig med HK-uppgiften.

Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu