A new day and president

God morgon sötnosar!

Nu är det klart, Barack Obama har blivit USA:s president fast det är klart ungefär 20 januari. USA har så himla utdraget val! Jag var inte uppe och valvakade men på morgonen sätter min radio igång och det är nyheter så det var då jag hörde. Om jag själv skulle röstat skulle jag nog röstat på Barack Obama, jag tycker att han tyckte lite vettigare saker än McCain med sjukvården osv.

Idag går vi sent som vanligt och vi har ingen idrott för då ska vi ha (skit)teknik, det är synd för jag gillar idrott. Efter skolan ska jag gå till en veterinärklinik och fråga om jag kan vara där nästa onsdag för då ska vi i klassen vara ute på vårat drömyrke. Hoppas jag kan vara där. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu