Då var lovet slut

Ida har varit jätte duktig som har satt ihop ett sådant bra inlägg om Barcelona. Jag därimot har bara latat mig sedan vi kom hem, suttit vid datorn och kollat på TV. Fast jag gjorde lite nytta ialla fall. Jag skrev ut mitt NO arbete. Jag har läst Harry Potter på engelska för vi ska göra det och jag tycket att böckerna är bra, mycket bättre än filmerna. Jag läste den första boken och nu har jag börjat på den andra, fast på svenska. Man kan ju läsa på engelska men det är lite jobbigt. Imorgon så drar skolan igång igen. Det har varit skönt med lov men nu ska jag fortsätta läsa. Det är svårt att sluta göra det.
*Puss och kram, Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu