Fredag

Tja!

Det kanske har varit lite dålig uppdatering den senaste dagarna men jag har inte haft lust att skriva.
Idag så började vi kl 9 istället för kl 8 för våran NO och Mattelärare skulle bort, sen rullade dagen på och vi slutade runt kl 14.30. När vi kom hem var mamma hemma för hon är sjuk, hon var det igår också och jag är lite rädd för att bli smittad.
I veckan fick jag tillbaka ett spanska prov och ett svanska prov och jag fick VG på båda och i spanskan blev jag nöjd men jag vet inte riktigt vad jag tycker om svenska betyget, jag försöker verkligen skriva för MvG men sen slutar det bara i VG. Det är samma sak i SO, men det är bara att jobba på.

Imorgon ska jag inte göra så mycket, få en härlig sovmorgon, städa, skriva på våran inläning som vi har i SO och jag ska köpa mig ett par Uggs på Second Hand. Men vi kan inte stanna uppe så länge för det är samling kl 8.45 på söndag. Vad ska ni göra?

Just det, imorse när jag skulle leta rätt på min halsduk så hittade jag en mössa som vissade sig vara mormors gammla men den är jätte skön. Ni får se bild imorgon. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu