1 år!

Hej!


Idag har vi haft bloggen i ett år, vad tiden går fort! Nu är bloggen som ett intresse som man skriver på nästan varje dag och läser andras. Samanlagt har vi skrivit 603 (604 med detta inlägg) inlägg under detta år. Visst, man skrev inte så mycket i början men nu skriver man nästan varje dag.
Dessa dagar kanske det har varit lite dåligt med skrivande men vi har mycket skolarbete just nu och man måste prioretera skolan lite då.

Jag var på Öppet Hus med pappa igår på Djurgymnasiet som ligger vid Liljeholmen och det verkar vara en jätte bra skola som passar mig värligt bra. Men jag ska först gå på öppet hus hos Spånga innan jag beatämer mig helt.
Det var allt så länga, kram
// Ida

Postat av: Anonym

oj redan!?

vet inte hur många jag har skrivgt.,, har glömt bort vart man hittar de.. hmmmm...

2008-11-21 @ 19:25:25
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu