Gymnasie funderingar

Sedan vi var på mässan så har jag verkligen blivit sugen på John Bauer gymnasiet som ligger på Liljeholmen. De har två linjer som jag är intresserad av, Samhäll&Idrott och Hälsa&Idrott. Det verkar vara en sån bra skola och då får jag verkligen hålla på med handbollen. Livmedel känns fortfarande som ett klart val men det känns som att det glider iväg Men så fort jag tänker på Stinas Bageri så vill jag bli konditor. Jag tänker så det knakar. Jag är också intresserad över Franska skolans gymnasium. Då får jag ju verkligen läsa franska.

Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu