"Jag ser det snöar, jag ser det snöar...."

Hej!

Jag kan inte riktigt tror det men när jag tittar ut snöar det och det ligger kvar på marken (en liten stund i alla fall) jag får en sådan lust att åka skidor, vi ska till Sälen på nyår och det kommer bli jätte kul även om varken Grönbergarna eller Nordharna kunde följa med.

Idag vaknade jag kl 10 och gick upp och åt frukost. Sen ringde vi Doris och frågade om vi skulle gymma idag för första gången med laget, men vi hade inte riktigt bestämt något så hon sa att man fick göra som man ville så vi ska inte gå. Vi hade ett möte i torsdags och då sa vi att vi skulle vänta tills nästa år för då behövs ingen förälder men så kom några igår och sa att vi skulle gymma idag. Jag känner att vi måste prata om det här imorgon.
Istället åkte vi med mamma till en outlet och handlade lite sportkläder, jag fick en fliströja och ett underställ och Åsa fick täckbyxor, regnställ, underställ och fliströja.

Nu måste jag plugga lite.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu