Långa dagar, korta dagar

Hejsan!

Gud vad snabbt det blir mörk nu för tiden. Idag är det kallt också, under nollan så vi cyklade inte till skolan. Fast det är mysigt när det är så, mörkt och kallt. Man sitter inne med tända ljus och bara myser, om jag bara hade någon att mysa med...
Jag sitter bara och chillar och lyssnar på musik. Gud vilken seg dag det var i skolan. Vi har mycket saker framför oss de här närmasta veckorna. Julkonseten och prov, i massor. Nästa vecka så har vi matte och NO- prov. Men jag är inte så stressad, det är sånt man får ta nu. Ikväll så har vi träning. Känns skönt faktist, behöver röra på mig. Nu ska jag läsa.

Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu