Lördag

Hej!

Idag har det verkligen varit en skön dag, jag blev väckt vid 10 och åt frukost med familjen. Sen åkte vi till hallen för att spela mot Handen och vi vann, jippie. Matchen igenom var bra men motståndet vi fick av Handen tycker jag var som träningsmatch. Tråkig och händelselös men vi vann så nu ligger vi tvåa i tabellen.

Efter matchen sprang Åsa iväg till kyrkan för att jobba men jag stannade kvar i hallen med mamma och pappa och tittade på JSM och det blev en riktig ryssare mellan Tyrold-Enköping där Tyrold vann med 1 boll. När matchen var slut åkte jag hem med pappa och vi började laga middag som blev panbiff och potatis och till efterrätt B&J .

Sen har jag inte gjort så mycket, kollat på gamla Hell`s kitchen avsnitt på YouTube, men nu ska jag börja knyta mig.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu