Man ska inte ha långa naglar när man spelar handboll

Nej, det ska man inte. På dam- matchen så var det en tjej som sprang in i mej och då vek sig min tumnagel på vänster hand. Den har inte gått av helt, bara lite på sidorna men det gör ont. Jag är blå under så det måste vara blod under. Vi förlorade match. Vi orkade inte. Vi hade två avbytare, så sammanlagt var vi 9 stycken, varav 5 stycken redan hade spelat 4 matcher den helgen.

Ibaln så blir jag så irriterad. Idag i skolan så är den en tjej i vår klass som typ hackar på bara Ida och mig. Som när vi kommenterar så säger hon: men kommenterar inte! Men alla andra gör ju det!!
Jag tycker att hon har börjat göra det mer och mer. Det är som att hon har nått mot bara Ida och mej. Det var en sak jag var irriterad på också. På kören så är det några killar i 8:an som pratar hela tiden. Tillochmed när de ska sjunga. Det är dom som göra att vi blir försenade met repetions arbetet, jag blir så frustrerad. Annars så var det en bra dag.

*Puss och kram, Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu