Peace, love & ice cream!

              
Då har man köpt första Ben & Jerry glassen, eller vi köpte den igår och vi köpte deaa två här ovanför. Både Åsa och jag tyckte att "halft baked" var godare än "baked alaska" kanske för att vi gillar mer chokladglass.

Men jag vet inte om jag skulle kunna tänka mig att köpa B&J glass igen för det är så himla dyrt, visst att man har stoppat en massa saker i glassen men jag tycker inte att den var så speciell.
// Ida


Postat av: Lisa

Ben&jerry's är mums! :D

2008-11-30 @ 00:42:37
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu