Siktar mot nästa dag

Go kväll!

Nu hade jag tänkt dra mig bort från fredagen och mot lördagen, vi måste upp ganska tidigt imorgon för vi ska vara kl 8 på Tumba Gymnasium för Teknik tävlingen. Jag undrar hur det kommer gå, bra kan man ju hoppas på men jag tror att terori och show delarna kommer gå bra men själva robot delen vet jag inte.

I skolan idag och igår har vi haft läsförståelseprov och jag tror att det gick bra för mig, föra gången gick det inte så bra men nu läser jag böcker regelbundet och de hjälper en stor del.

Teknik tävligen håller på från 8-17 men vi måste åka kl 14 för den här hegen har vi USM Steg 2 hemma och vi ska spela match, det blir ganska mycket handboll den här helgen. Vi hade träning igår, match idag, USM imorgon och på söndag. Men det är bara kul, fast vi måste vinna  alla matcher om vi ska ta oss vidare till steg 3.

Hoppas ni har haft en bra fredag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu