Snö, snö, bara mera snö

Hejsan!

Gud vad mitt huvud känns tungt. Har repat typ hela dagen, det enda vi hade förutom musik var NO i 40 min eller nått sånt. Jag måste tänka mig för, för jag kan inte sjunga så starkt som jag brukar göra i vanliga fall för då kommer min röst bli förstörd till julkonserten som är på tisdag nästa vecka.
Nu har det slutat blåsa ialla fall. Det har snöat ganska mycket idag och vi som ska springa på träningen. Får se hur det går, hoppas att jag inte ramlar. Våran kompis ramlade 2 gånger när vi gick från skolan men hon hade skor med plastsula så det var kanske därför.
Ida och jag ska sjunga solo på en låt, SÅ KUL. Har velat sjunga solo på den låten och Ida frågade vår musiklärare och så sa hon ja, JIIPPIE.
Imorgon så ska jag på Franska skolans öppet hus i stan. Får se vad jag tycker om det gymnasiet. Nu ska jag läsa lite och kanske göra SO. En sak till, det är ju jätte roligt med snö men på torsdag så kommer plus graderna så det kommer börja töa. Hatar när det töar men om det fortsätter att snöa i den här takten så lär det nog ta några dagar.

Puss och kram, Åsa
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu