Sweet dreams (zzz)

Go kväll!

Äntligen helg och jag känner mig riktigt trött nu, känns som jag inte har gjort något ikväll.
Skolan började kl 9 och vi pratade om våran lilla prao på onsdagen och sen fick vi göra klart våra egna företag. Vårat företag handlade om fästingar och de blev bra tycker jag. En idrotsgrupp hade gjort EMO-rehab vilket jag inte föstår :s Vi slutade tidigt vid 12.30 och Nelly földe med oss hem. Vi spelade alfapet och gjorde en film som blev väldigt rolig.
Vi åt middag med mamma och pappa innan vi földe Nelly till busen och tog en sväng med Rulle samtidigt.

Det är match kl 11.50 imorgon mot serieledarna BK Söder och jag hoppas det går bra. Jag hoppas alla ska vara med för vi var bara 5 stycken på träningen.

// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu