Torsdag

Hej!

Idag var jag tvungen att gå upp lite tidigare för att jag ligger efter i bild och skulle ha det på morgonen. Kl 9 hade vi en föreläsning där en tjej från arbetsförmedligen kom och efter det hade vi engelska. Sen åkte vi till Gymnasiemässan, och deras slogan är att "Vi gör valet lättare", det tycker inte jag för nu är jag väldigt osäker på om jag ska gå något djurgymnasium eller om jag ska ta ett gymnasium som jag kan spela handboll på. ???

Men det är fortfarande en bit kvar. Vi kom hem vid kl 15 ungefär och slappade tills vi åkte på träning. Vi var bara fem stycken och vi hade ingen tränare men då kunde Niclas träna oss som är tränare för P90 och han är jätte bra.
Snart är torsdagen slut och sen fredag, himla skönt för den här helgen får man sova lite iaf. bara det att vi har match på lördag mot BK Söder kl 11.50.

Kram
// Ida

Postat av: Anonym

Gå djurgymnasium, du skulle passa jättebra som de :)

2008-11-14 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu