Snön faller

Hallå!

När jag blev väckt av pappa idag så snöade det för fullt men tyvärr så kommer snön försvinna på torsdag då det blir plusgrader. Väldigt synd eftersom det är så roligt med snö.

Idag var vi tvungna att gå upp kl 7.45 för vi hade samling kl 8.45 vid simhallen, vi åkte till Farsta hallen och möte BK Söder och matchen började jätte bra och vi tog en två målsledning och lede matchen i 35 minuter men sen slappnade vi av och vi förlorade med 18-15. Efter att vi duchat där åkte vi till Farsta Centrum och handlade lite.
 
När vi kom hem hade vi fått ungefär hundra telefonsamtal av Nelly och Helena. Nelly kom hit för idag så gav vi Antonia och Helena deras födelsedagspresenter och det var en tjejkväll, så Nelly kom hit och förbrede lite innan vi möte upp med Antonia och Helena i centrum och de fick sätta på sig ögonbindlar och musik och vi åkte lite buss innan vi gick av och gick hem till oss och spelade spel och gjorde pizza. Det blev jätte lyckat för de visste inget.
Efter att de gått hem gick Åaa och jag ut i snön och bråkade och lekte lite med Rulle.

Jag lovade ju en bild på mormors gamla mössa som jag använder:
 
Ni får också en bild på varma vantar som verkligen behövs nu när det är snö och kallt, de gråa är gamla och de vita köpte jag förra året på Lindex.

Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu