Vara-Med-Familjen-Dag

Ja, så kan man ungefär säga. Vi har städat, fixas med lucia-linnena och kollat när herrarna spelade match. När jag vaknade imorse var det nästan som en chock! Det var ju vit ute. Det har säker kommit en dm snö det senaste dygnet.
Igår hade jag värsta suget efter Marabou Mint Krokant, var jätte sugen. Pappa och Ida handlade och då trodde jag att de skulle köpa det åt mig men icke. Är lite sugen nu men inte så mycket egentligen för jag är ganska mätt efter middagen. Det blir tidigt i säng idag eftersom vi har match imorgon bitti. Vi har samling 8:45. Efter matchen så ska vi åka och kolla på en ny vinterjacka till mig.

Puss, och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu