Vi får inte flytta hemifrån!

Hejsan!

Det var så pappa sa. Mamma är borta i hallen för att sitta i sekriteriatet. Vi blev väckta typ 9:40 och gick och åt frukost. Pappa hade redan ätit och medans vi åt så pratade vi lite om vad vi skulle göra idag. Vi skulle göra flingor och lasagne och städa och handla. Pappa åkte iväg till Ica Maxi i haninge när vi åt upp, vi hade fått i uppdrag att göra flingor så skulle vi börja med städningen när han kom hem. Jag satte igång med flingorna och Ida gick upp. När jag satt in den första plåten så gick jag upp och Ida hade börjat stäla upp möblena på sängen så vi kunde städa så då gjorde vi det. Vi var nästan klara när pappa kom hem. Han trodde inte att vi hade börjat städa och då sa han att vi inte fick flytta hemifrån. Ja, hur ska mamma och papa klara sig egentligen? Nu måste jag plugga SO.

Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu