Another week

Hej!

Bloggen kråglade lite igår så vi kunde inte skriva, men idag var det skola igen och det gick bra. Alla reagerade föstås på min nya frisyr, - Nej men! Har du klippt dig, Ida? Jag blev ganska irriterad på såna här frågor, nej jag har absolut inte klippt mig, det ser du väll. Nu hoppas jag bara att mamma kommer hem med en plattång.
Alla lektioner var okej men på spanskan var det hur stökigt som helst, id-killarna kastar pappersbollar på varandra och mig och man kan inte koncentrera sig och man får inge hjälp efter som våran lärare måste säga till dom att skärpa sig.
Ikväll är det träning och jag hoppas att det är bättre koncentration. Nej tillbaka till spanskan.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu