Favorit tisdag

Hej!

Vi kunde inte skriva igår för Com Hem kråglade, vi hade inget internet och Tv funkade inte heller. Så det var ganska skönt att åka iväg på träning, vi spelade mot damerna och det gick ganska bra, om det hade varit riktig match hade vi vunnit. Vi har ett bra försvar men det är bara jag i målet som snackar och damerna fick gå igenom några gånger för våra spelare inte står på tårna och pratar, så det lämnar mig alldeles ensam och då kan jag inte göra så mycket. Så blir jag arg och ledsen och släpper in mer bollar och så frågar jag våran tränare vad jag ska göra, skäll på dem ännu mer och kasta bollen på dom. Okej? Men det är det som jag får göra, ibland blir jag så sur så jag nästan vill gå av planen.

Men nog om det, idag är min favorit skoldag. Eftersom vi har roliga ämnen och slutar tidigt men när vi kommer hem måste jag plugga i 3 ämnen tror jag, ha en bra dag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu