Gör si, gör så

Hejsan!

Ja, vi har haft lite diskutioner kring min HK uppgift. Våran lärare är ju knäpp och hon har inte förklarat nått alls, bara: Gör den här och den ska vara inne då. Den ska vara inne imorgon. Jag hade get upp med uppgiften, först så skulle jag göra MVG uppgiften, sedan VG och till sist G men mamma och pappa var jätte bestämda att jag skulle göra åtminstånde VG. Jag kännde bara att jag inte ville för jag får ändå inte det betyg jag förtjänar men nu har vi bestämt så att jag inte ska göra någonting utan ta med papret(där uppgifterna står på)och be henne förklara för jag måste ju ha kunskaper om sakerna innan man börjar.

Bla, bla, bla. Nog med det nu. Skön dag idag eftersom vi går så kort. Nästa tisdag blir jag kanske klar med gossedjuret på syslöjden. Imorgon så har vi simming och jag tycker det inte är något fel med det, det är ju roligt att simma. Jag har laddat ner ny musik till min dator. Nya favorit musiken är Nickelback. Älskar vissa låtar. Jag är faktist en rock-tjej även fast jag inte känns som en. 
 
Nickelback - Animals
*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu