Hello John Blund

Go Kväll!

Sitter här och lyssnar på Miss Invisible av Marie Digby, hittade henne på YouTube när jag sökte efter Rihanna och jag tycker hon gör jätte bra låtar, vill göra Miss Invisible på musikcafet i vår.

Veckorna går verkligen fort, snart är det fredag. Ibland känns det som mitt liv bara gå förbi utan att jag gör något av det, snart är oktober slut och vi går in i november, sen december och jul och 2009 är här. Vart tar dagarna, veckorna, månderna vägen.  

Idag gick vi i skolan som vanligt, när vi kom hem pluggade vi lite innan vi åkte iväg till träningen som var mycket bra förutom att killarna som är födda 89-92 tror jag, hållde på att störa under våran träning. Först sitter de och pratar högt på läktaren sen går de in på planen och studsar med bollar, våran tränare sa till flera gånger och de lyssnade till slut. Men jag tyckte att det var respektlöst av dem och jag tror inte att de skulle bli så glada om någon som tränar efter dom skulle komma in och värmaupp på planen med boll och störa.



Hoppas ni har haft en bra dag. Kram.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu