Jag älskar hösten!


Kan det bli så mycket finare, hösten är så vacker med alla färger på träden men när alla löven har fallit är det inte så fint så man måste njuta när man kan.
Vi fölorade matchen mot Spårvägen, i början på andra halvlek lede vi med 4-5 mål men sen slappnade vi av och de kom ikapp och vann med 17-21 ( tror jag). Men det gäller att lägga den bakom sig och titta framåt mot nästa match. Nu ska jag föska att övertala mamma eller pappa och åka till Siba och handla en plattång. Kram.
// Ida

Postat av: Emilia

Jag skulle vilja ha receptet på det där vi alltid gjorde när vi var små?! Kommer ni ihåg vad det var för något? Det som vi ALLTID gjorde! Med typ cornflakes och choklad över.. kan ni inte skriva receptet på det? :D

puss!

2008-10-11 @ 17:08:46
URL: http://millanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu