Lite blandat

Kläningen som jag hade idag kommer från Cubus och jag gillar den för det är ju en vanlig svart kläning som man kan ha till det mästa. Gillar även detaljerna.

Ibland så känner jag mig smart. Detta nyckelskåp kommer från mormor och morfars gamla hus. Nu förvara jag mina halsband där. Det är ju inte så fult heller.
 
De här halsbandet och örhängerna fick jag av Ida i födelsedags present för några år sedan. Har knappt använt dom och det är synd för dom är fina.
 
Lite smått och gott från mitt liv just nu.
*Kram Åsa*

Postat av: erika

ahha fyndigt ;)

2008-10-07 @ 19:47:29
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu