Matteplugg

Hej!

Sitter just nu och pluggar matte, negativa tal och roten, så roligt.
Men jag har en såndan beslutångest, ska jag klippa kort eller inte, det är så svårt. Visst håret växer ut igen men ändå. Jag klippte kort när jag gick i 1:an och då grät jag när vi gick från frisören, dels för att det var mamma som bestämde det och jag ville inte men nu kan jag bestäma det själv.
  
Klippa ungefär så här, bara lite kortare eller någon av de andra två.

Vad jag än klipper så känner jag att jag vill köpa en riktigt bra plattång och då har jag kollat in den här:

Philips SalonStraight Seduce Plattång, 499 kr på Siba.
Kommer nog inte köpa den själv, jag ska försöka få med Åsa och Stina så vi kan dela upp betalningen.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu