Premiär!!

Hejsan!

Idag var det första gången någonsin som jag har haft mjukisbyxor i skolan. Jag är helt enkelt en jeans tjej och jag tycker väl mest igentilgen om att ha mjukisar hemma på söndagar typ.
En vanlig dag i skolan, skönt med kort dag. Vi hade SO där vi fortsatte prata om första världskriget, Sedan e-tid, franska, lunch, kör och slöjd. Nu fick jag precis reda på att jag ska vara barnvakt åt våra grannar. Den äldsta av dem går i 4:an så igentligen så kan de väl ta hand om sig själva men det är okej. Nu ska jag gå ned och göra mat.
*Kram Åsa*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu