Svettigt

Hallå!

Kom nyss hem från skolan, slutar egentligen om 40 minuter men vår tekniklärare skulle på läkarbesök. Så just nu är livet bra. Vi började dagen i skolan kl 9.10 med So där vi fortfarande håller på med Första världskriget och det ska vi göra terminen ut, sen hade vi engelska, lunch, krock, musikteori och idrott. På idrotten hade vi koorditionsträning, gick ganska bra för mig och jag blev svettig för jag vill få bättre koordination och då får man jobba hårdare. Halva klassen gjorde bla sit-up, armhävningar, rygglyft och knäböj medans den andra halva fick spriga runt i hallen. När jag kom hem slängde jag av mig kläderna och satte på mig mjukisbyxor och en t-shirt och nu ska jag börja plugga lite engelska glossor och göra klart svenskan om författare, jag skriver om Mari Jungstedt som bla skrivit "I Denna Ljuva Sommartid". 
// Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu