Tisdag

Hallå!

Idag är det tisdag. Det är en bra dag tycker jag, i skolan iallafall. Vi började kl 8 med SO men vi gjorde DN:s nyhetsorientering och det gick väl ganska bra. Sedan så hade jag möte med SYO och det gick bra, jag fick lite mera klart för mig om gymnasiet. Hade sedan en halv timme e-tid då jag var i datasalen och letade fakta om Laura Trenter för på svenskan så har vi börjat med svenska författare. Sedan så hade jag franska. Vi ska ha diagnos nästa vecka och det är typ 87 st glosor och fraser som vi ska kunna så jag har börjat plugga redan nu. Fast jag har visa glosor till läxa på torsdag. Vi ska ha diagosen på måndag och det tycker jag är jätte dåligt för då måste jag plugga på helgen och det hatar jag. Sen så hade vi lunch och sedan kör och syslöjd. Jag blev inte klar med mitte gossedjur men jag är på god väg. Har börjat stoppa delarna.
Den här veckan så har vi väldigt lite läxor. Vi har matteprov men det känns inte som att man ska plugga det utan att man bara ska kunna det. Sedan så har jag franska glosor men det är rätt få och sedan så har vi musikteori som vi har övat på idag. Förran vecka känndes det så fullproppat liksom med två prov och så. Känns lite konstigt den här veckan faktist men nu när man går i 9:an så får man ju räkna med minst ett prov/inlämning i veckan. NU ska jag gå och göra lite mat. Korvstroganoff med ris, gott.
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu