Vad är min mentala ålder?

( X ) Vet hur man kokar kaffe

( / ) Tvättar kläderna själv, inte så ofta men jag kan

( X ) Kan laga mat själv

( / ) Tycker politik är spännande

(  ) Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner

Total: 3

( X ) Går i skolan alla veckodagar

( / ) Har en penna med mig överallt, iaf i skolan

( X ) Har aldrig fått kvarsittning

( X ) Har sett talkshows, vem har inte sett Oprah?

( X ) Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det

(  ) Dricker kaffe minst en gång i veckan

Total: 4,5

( X ) Vet hur man startar en diskmaskin

( X ) Kan räkna till tio på ett annat språk

( / ) När jag ska göra något, så gör jag det. oftast

( X ) Föräldrarna litar på mig

( X ) Kan klippa gräset

( X ) Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt

( X ) Kommer ihåg att vattna blommorna

( X ) Pluggar när jag borde

( X ) Lyssnar och tar till mig på lektionerna, hur får man annars MVG?

( X ) Kommer ihåg att mata djuren

Total: 9,5

( X ) Kan stava till skicklighet utan att slå upp det

( X ) Kan städa upp efter mig själv

(  ) Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en Cola light, aldrig!

( X ) Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver

( / ) Förstår skämt första gången jag hör dom, ibland

( X ) Kan skriva snabbt på tagentbordet

Total: 4,5

( X ) Har kommit på att vädret ändras varje timme

( / ) Kan se något het utan att tänka på sex, nja....

(  ) Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar

( X ) Kan läsa ut en bok

Total: 2,5

Min mentala ålder: 24 år

Jag måset säga at jag är ganska gammal för min ålder, nästan 10 år äldre.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu