11 September

Hej!

Idag var jag tillbaka i skolan efter 1,5 dag hemma. Vi hade skolfoto idag och vi fick stå, jag skulle hellre ha suttit. Jag trodde att vi skulle få sitta eftersom vi är över 1,80 men tydligen inte. Innan skolfotot hade vi språk och sen svenska, lunch, bild, matte och NO. En ganska okej dag i skolan kan man säga.
När vi kom hem åt vi lite mellanmål och sen cyklade vi iväg till träningen, jag följde med även fast jag inte skulle träna men när vi kom det blev man lite besviken. 3 stycken var de, 4 med mig. Men det är många sjuka men jag tycker om man inte är jätte sjuk så kan man komma ner och vissa sig, man är fortfarande med i ett lag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu