Det här tar kol på mig

Asså jag orkar inte med att ha ont i halsen. Jag har så kallad host-ont-i-halsen som jag säger. Liksom hostar typ hela tiden. Har iallafall skrivit klart svenskan. Det blev inget åka till stan. Ida mår ju likadant som jag. Jag hade nog bakat bullar nu om jag inte mådde så här. Känner mig helt trött i huvudet. Ska försöka göra lite musikteori iallafall.
Hade det ändå ganska mysigt när jag pluggade svenska.

Har suttit så här under ett täcke hela dagen och pluggat sammtidigt som jag har lyssnat på ABBA. Väldigt skönt fast det skulle ju vara bättre om jag inte hade så ont i halsen.
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu